Rychlý obsah najdete na stránce se seznamem témat o startupu SportCentral.
Všechny články
-
Speciál: Podnikatelský plán startupu 09 – Lean Canvas model uživatelů (sportovci)
Tato kapitola shrnuje celý podnikatelský model SportCentralu v cílové skupině sportovců. Zabývá se jejich problémy, navrženým řešením, přidanou hodnotou, zdroji příjmů nebo konkurenčními výhodami. -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 08 – Lean Canvas model zákazníků (sportoviště) II.
Během realizace startupu bude potřeba aktivně pracovat na tom, aby byla firma chráněna před konkurencí. Vyvinuty by měly být zejména tyto výhody: Komplexnost a přizpůsobení potřebám zákazníků... -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 07 – Lean Canvas model zákazníků (sportoviště) I.
Prvními zákazníky, na které SportCentral cílí, jsou soukromá sportoviště. Důvodem je jejich větší motivace bojovat o své zákazníky a tedy potřeba marketingových aktivit. Mezi early adopters patří sportoviště s následující charakteristikou: -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 06 – Podnikatelský model SportCentral – úvod
Podnikatelský plán SportCentralu bude jak pro samotné zakladatele, tak pro potenciální investory. Investorům by měl sloužit k podrobnému seznámení se s projektem, pro který hledají zakladatelé finance na další rozvoj a rozšíření do zahraničí. Zakladatelům pomůže -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 05 – Realizovaná práce na SportCentralu
Ihned po získání investice se začalo s náborem zaměstnanců a byla obsazena místa 4 programátorů, z nichž někteří byli zaměstnáni na částečný úvazek. Během jara 2012 do realizačního týmu přibyli 2 zaměstnanci na marketing. Náplní jejich práce byla zejména optimalizace webu SportCentral.cz pro vyhledávače a další propagace. -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 04 – Elevator Pitch
Představení startupu SportCentral - Elevator pitch Na začátek je vhodné si celý startup stručně představit. K tomu nejlépe poslouží Elevator Pitch, který lze použít i při snaze získat pro SportCentral investici. 2.1 Elevator pitch SportCentralu - verze 1 První verze je vhodná na krátké osobní setkání a vejde se do 1 minuty času. Jejím výsledkem by měl být zájem investora chtít slyšet více. „Moje firma se jmenuje SportCentral a mým plánem je pomoci sportovním zařízením vydělat více peněz. Přestože se v USA utratí ročně za sportování okolo 200 miliard dolarů, jednotlivá sportoviště jsou naplněna pouze z 50 - 80%. Pomocí sady internetových aplikací chceme zvýšit počty zákazníků využívající sportovní zařízení. Tím může být třeba squashové centrum. Sportoviště od nás například dostane... -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 03 – Podnikatelský plán a dokumenty pro investory
Předchozí kapitola: Speciál: Podnikatelský plán startupu 02 – Startupy a faktory jejich úspěchu Obsah této kapitoly 1.2 Podnikatelský plán 1.2.1 Plánování 1.2.2 Podnikatelský plán a podnikatelský model 1.2.3 Business Model Canvas 1.3 Dokumenty pro investory 1.2 Podnikatelský plán 1.2.1 Plánování Plánování je jednou ze základních činností manažerů v podnicích a předchází... -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 02 – Startupy a faktory jejich úspěchu
Předchozí kapitola: Speciál: Podnikatelský plán startupu 01 – Abstrakt, úvod a obsah diplomové práce Následující kapitola: Speciál: Podnikatelský plán startupu 03 – Podnikatelský plán a dokumenty pro investory Obsah této kapitoly 1 Startup a podnikatelský plán – teoretická část 1.1 Startupy 1.1.1 Internetový startup 1.1.2 Klíčové faktory úspěchu startupů 1 Startup a... -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 01 – Abstrakt, úvod a obsah diplomové práce
Následující kapitola: Speciál: Podnikatelský plán startupu 02 – Startupy a faktory jejich úspěchu Tato speciální série článků o Podnikatelském plánu internetového startupu a jeho realizaci vznikla jako diplomová práce, kterou jsem psal v roce 2013. Týká se startupu SportCentral. Postupně tady vydám všechny kapitoly z napsané práce a na závěr přidám... -
Jak jsem poprvé prezentoval podnikatelský plán startupu SportCentral investorovi a uspěl [VIDEO, PREZENTACE]
Startup: SportCentral Období: 12/2011 Můj Den D nastal 20.12.2011, tedy těsně před Vánoci. A chtěl jsem dostat dárek – finance na nastartování projektu SportCentral. Po předchozích neúspěšných pokusech vytvořit startup vlastními silami s několika kamarády jsem se vypravil za Tomášem, ředitelem firmy Syntactic Sugar. Společnost vyvíjí software na zakázku a já v...