Vítejte v naši speciální sekci zvanou startup akademie. Zde budou publikovány články čerpající informace o řízení podniku z renomovaných internetových portálů, webinářů, popř. i tištěných publikací. Tyto články nebudou psané Romanem samotným, tudíž v nich nenajdete žádné konkrétní věci ohledně SportCentralu nebo StartupHelpu. Přesto věříme, že obsah těchto článků bude pro vás zajímavý a dokážete si z nich odnést některé informace a praktiky, které vám pomohou ve vašem vlastním podnikání.
-
Sedm chyb při webdesignu
Žádný současný byznys se neobejde bez internetových stránek. Vytvořit kvalitní web je mnohdy záležitostí několikačlenného týmu a je nutné přitom dodržovat několik důležitých zásad. V tomto článku si popíšeme sedm z nich. -
Sedm hříchů landing page designu
Landing page, česky cílová stránka nebo vstupní stránka, je speciální stránka, která je zaměřená na konverzní akci, tzv. call-to-action (CTA), tzn. např. přihlášení k odběru newsletterů, registrace, koupě zboží atd. V článku si povíme o nejčastějších chybách, kterých se můžeme dopustit při designování landing page. -
Jak psychologie barev může proměnit vaše webové stránky
V tomto článku se dozvíte jak barvy ovlivňují lidské vnímání a jak lze toho využít pro vaše dobro. Víte, které barvy jsou nejoblíbenější u mužů a které u žen? Jaké barvy vyvolávají vzrušení a které apatii? Více se dočtete v článku... -
Osobní schůze – tajemství k vysokému týmovému výkonu
Osobní porady se zaměstnanci je velice účinným nástrojem k pozvednutí jejich výkonnosti. Naopak hromadné porady mohou snižovat celkový pracovní výkon týmu. V článku se dozvíte na jaké problémy se musí manažer zaměřit a jak vést osobní poradu. -
Amplifikace: Jak dělat obsahový marketing na internetu
Amplifikace obecně znamená rozšíření, zvětšení, rozmnožení apod. Ve spojení s internetovým content marketingem ji chápeme jako proces zvyšování návštěvnosti webových stránek. -
Jak provést lean průzkum trhu na internetu
Cílem průzkumu trhu jsou lepší a rychlejší rozhodnutí. Priority průzkumu se liší podle toho, v jaké fázi se váš podnik nachází. V tomto článku se zaměříme pouze na "lean průzkumy", což jsou takové, které jsou levné, nenáročné na vypracování a mají rychlé výsledky. -
Jak rychle ověřit, zda máte životaschopný podnikatelský nápad
Řízení velkých firem je dosti odlišné od řízení začínajících firem. Rozhodně se nejedná o zmenšenou verzi velké firmy. V článku se dozvíte, jak otestovat podnikatelské hypotézy ještě dřív, než zainvestujete peníze a čas do vašeho projektu. Cílem metodiky je rychlé prozkoumání, zda je váš podnikatelský nápad životaschopný.
Add a comment