-
Jak jsme začali budovat SportCentral po získání první investice
Leden 2012, SportCentral získal svoji první investici. Co jsme dělali v prvních měsících, jak jsme nabrali programátory, jaké si dali cíle a co jsme si naplánovali. A jak to všechno dopadlo + 3 hlavní poučení při pohledu zpátky. Bonusový obsah ke stažení. -
Jak jsem získal investora na svůj startup a na čem jsme se domluvili [+SMLOUVA]
Startup: SportCentral Období: 1/2012 V předchozím příspěvku jsem zveřejnil video a prezentaci z první schůzky, kterou jsem měl s investorem, když jsem SportCentral začínal. Nyní bych rád nastínil, jak to celé dopadlo. Jak jsem dostal investici na startup Stačila na to jedna schůzka těsně před Vánoci 2011. Trvala kolem 2 hodin a... -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 14 – Tým, časový plán, závěr
Poslední díl diplomové práce o startupech a podnikatelském modelu SportCentral. Navazuje na finanční plán startupu a zabývá se dalšími kroky v realizaci, týmem a celkovým shrnutím práce. -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 13 – Finanční plán – spojení výnosů a nákladů
by Roman 2Investice a investoři, Diplomové práce, Speciály, Podnikatelský model, Zákazníci, Příjmy, Náklady, Finanční plán, SportCentral25.7.2013Článek shrnuje náklady a výnosy z předchozích kapitol, staví je vedle sebe v měsíční i kumulované formě a snaží se odpovědět na otázku, jak vysokou investici by se měl snažit startup SportCentral od investorů získat. -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 12 – Finanční plán – výnosy
by Roman 3Diplomové práce, Speciály, Podnikatelský model, Zákazníci, Příjmy, Prodej, Finanční plán, Analýza trhu, Placené produkty, SportCentral19.7.2013Kapitola o výnosech ve finančním plánu SportCentralu se zabývá tržbami od všech zákaznických segmentů. V článku najdete predikce návštěvnosti webu, platících zákazníků a jejich hodnoty, odhadem prodeje placených produktů a reklamy. Vše doprovází interní grafy a tabulky. -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 11 – Finanční a personální plán – náklady
Kapitola rozpracovává finanční náklady na provoz startupu SportCentral pro následujících 6 měsíců do získání investice s predikcí na dalších 18 měsíců. Vychází se z potřebného počtu zaměstnanců v různých oblastech firmy (vývoj, marketing, prodej, ...) obsažených v personálním plánu, z něhož se počítají mzdové náklady. V článku jsou k dispozici všechny interní tabulky a kalkulace. -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 10 – Marketingová strategie
by Roman 3Diplomové práce, Speciály, Podnikatelský model, Zákazníci, Příjmy, Marketing, Prodej, Gamifikace, SportCentral9.7.2013Marketingová strategie uvedená na tomto místě se týká všech cílových skupin SportCentralu, tedy týmů, sportovců i sportovních zařízení. Aktivity pro jednotlivé skupiny spolu jdou ruku v ruce a jedna podporuje druhou. Placené produkty SportCentralu se dělí do 3 kategorií a v těchto kategoriích budou sportovním zařízením nabízena... -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 09 – Lean Canvas model uživatelů (sportovní týmy)
Týmy, pro které je SportCentral určený, jsou buď amatérské (nebo také pouze skupiny lidí, které se trochu organizují), nebo poloprofesionální. Poloprofesionální týmy hrají některou z oficiálních soutěží, kde platí účastnický poplatek, ale sami za sport žádnou mzdu nepobírají. Early adopters lze podobně jako u sportovců identifikovat ve skupině... -
Prezentace startupů na Startup Summitu 2013 / Praha
21.6.2013 se v pražské Lucerně sešly desítky lidí zajímajících se o startupy na Startup Summitu – zakladatelé, investoři, novináři, lidé z oboru, fanoušci. Chtěli získat inspiraci, motivaci do další práce nebo se seznámit s někým zajímavým. Součástí této startupové akce byly i prezentace, neboli pitche, šesti českých startupů. Ty hodnotila... -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 09 – Lean Canvas model uživatelů (sportovci)
Tato kapitola shrnuje celý podnikatelský model SportCentralu v cílové skupině sportovců. Zabývá se jejich problémy, navrženým řešením, přidanou hodnotou, zdroji příjmů nebo konkurenčními výhodami.