-
Sedm chyb při webdesignu
Žádný současný byznys se neobejde bez internetových stránek. Vytvořit kvalitní web je mnohdy záležitostí několikačlenného týmu a je nutné přitom dodržovat několik důležitých zásad. V tomto článku si popíšeme sedm z nich. -
Sedm hříchů landing page designu
Landing page, česky cílová stránka nebo vstupní stránka, je speciální stránka, která je zaměřená na konverzní akci, tzv. call-to-action (CTA), tzn. např. přihlášení k odběru newsletterů, registrace, koupě zboží atd. V článku si povíme o nejčastějších chybách, kterých se můžeme dopustit při designování landing page. -
Jak psychologie barev může proměnit vaše webové stránky
V tomto článku se dozvíte jak barvy ovlivňují lidské vnímání a jak lze toho využít pro vaše dobro. Víte, které barvy jsou nejoblíbenější u mužů a které u žen? Jaké barvy vyvolávají vzrušení a které apatii? Více se dočtete v článku... -
Osobní schůze – tajemství k vysokému týmovému výkonu
Osobní porady se zaměstnanci je velice účinným nástrojem k pozvednutí jejich výkonnosti. Naopak hromadné porady mohou snižovat celkový pracovní výkon týmu. V článku se dozvíte na jaké problémy se musí manažer zaměřit a jak vést osobní poradu. -
Amplifikace: Jak dělat obsahový marketing na internetu
Amplifikace obecně znamená rozšíření, zvětšení, rozmnožení apod. Ve spojení s internetovým content marketingem ji chápeme jako proces zvyšování návštěvnosti webových stránek. -
Jak provést lean průzkum trhu na internetu
Cílem průzkumu trhu jsou lepší a rychlejší rozhodnutí. Priority průzkumu se liší podle toho, v jaké fázi se váš podnik nachází. V tomto článku se zaměříme pouze na "lean průzkumy", což jsou takové, které jsou levné, nenáročné na vypracování a mají rychlé výsledky. -
Jak rychle ověřit, zda máte životaschopný podnikatelský nápad
Řízení velkých firem je dosti odlišné od řízení začínajících firem. Rozhodně se nejedná o zmenšenou verzi velké firmy. V článku se dozvíte, jak otestovat podnikatelské hypotézy ještě dřív, než zainvestujete peníze a čas do vašeho projektu. Cílem metodiky je rychlé prozkoumání, zda je váš podnikatelský nápad životaschopný. -
Techstars, jeden z nejlepších startupových akcelerátorů na světě, nyní i v Berlíně!
Uvažujete-li o zapojení se do startupového akcelerátoru, můžete vybírat nejen z těch českých, ale postupně se k nám dostávají stále blíže i ty evropské nebo světové. Do Prahy přišla Wayra (a zase odešla), v Berlíně je zase Techstars. Akcelerátor, který je původem z USA, má zvučné jméno a nabízí výborné podmínky pro začátek podnikání (cca 3M Kč investici, přístup k síti investorů a mentorů). -
Jak jsme uspořádali soutěž, získali zdarma ceny za 0,5 mil. Kč a přivedli 50.000 návštěvníků
Dnes řeknu otevřeně spoustu čísel a interních věcí - kolik jsme vynaložili na první soutěž na SportCentralu Sport roku 2012, jak jsme ji propagovali, co to přineslo. Po přečtení článku možná budete o něco moudřejší, pokud sami o nějaké soutěži uvažujete nebo jste jen přemýšleli, jak fungují. Čtěte dále, pokud se chcete dozvědět, jak udělat soutěž za několik desítek tisíc korun, získat do ní desítky partnerů, kteří vám dají výhry za statisíce a další marketingovou podporu a rozjet web, který právě vznikl a nikdo jej nezná. -
Co obnášelo spuštění SportCentralu, jak jsme to propagovali a čeho jsme dosáhli za 2 měsíce
V tomto příspěvku se dozvíš 3 věci - jak jsme spustili web, jak jsme jej propagovali po spuštění, jaké jsme měly výsledky během prvních 2 měsíců. A jak jsme se z toho poučili. K tomu bonusový dokument Plán propagace po spuštění.