-
Efektivní práce ve Wordu
Článek o Excelu se dočkal velmi pozitivní odezvy, proto jsem se rozhodl pro napsání podobného článku o Wordu. S Wordem jste se určitě už setkali a většinu funkcí už nejspíš znáte. I tak doufám, že si dokážete z tohoto článku něco odnést a zpříjemní vám to práci s tímto textovým programem. -
Tvorba webové stránky od A do Z – Doména
Pokud přemýšlíte nad vytvořením vlastních www stránek, pak první věc, která vás bude zajímat je doména. Internetová doména, správněji doménové jméno, je v podstatě adresa vašich webových stránek. -
Problematika distribuce aneb Jak dostat váš produkt k vašim ideálním zákazníkům
Definice ideálního zákazníka slouží k objasnění toho, pro koho vytváříme naše produkty. Díky tomu víme, jaké produkty máme vyrábět a jak je dostat k našim zákazníkům, abychom maximalizovali konverzi. -
Umění a věda tvorby marketingových person a jejich příběhů
Takzvané marketingové persony jsou fiktivní osoby, které reprezentují určitý typ lidí, kteří navštěvují stránku, kupují produkt, využívají služeb apod. Persony jsou úzce spojeny se segmentací trhu, kde jedna persona reprezentuje právě jeden segment zákazníků. Pro marketingové potřeby je důležitá nejen definice persony, ale také celý její příběh. -
Fóra investorů: Nestačí vyhrávat soutěže, je to o něčem jiném!
V úterý 23. 6. 2015 jsme se zúčastnili finální akce projektu CzechEkoSystem, která se konala v Praze v prostorách startupového akcelerátoru Node5. -
Jak tvořit skvělé e-maily
V každém podnikání je zapotřebí emailová komunikace. Tvoření emailů není ale jen tak. Musíte nad ním přemýšlet, aby si váš email lidé vůbec otevřeli, přečetli a v nejlepším případě i provedli požadovanou akci. Více se dozvíte v článku... -
To nejdůležitější, co potřebujete vědět o SEO
V tomto článku si povíme o ověřených praktikách, které mají vliv na výsledky vyhledávání v internetových vyhledávačích. Dozvíte se, co dělat, ale také, co nedělat, abyste zlepšili pozici vašich webových stránek ve vyhledávačích. -
Efektivní práce s Excelem (2. část)
Dnes se vracíme k efektivní práci v programu Excel. Minule jsme řešili několik základních funkcionalit, v této části se zaměříme na ty nejužitečnější klávesové zkratky, které fungují nejen v Excelu, ale dost často i v celém Microsoft Windows systému. -
Zajistěte si růst podniku inbound marketingem
Inbound marketing spočívá v propagaci vašeho podniku skrze kvalitní obsah. Na rozdíl od outbound marketingu, které se zaměřuje na "tlačení" marketingové zprávy k cílovému publiku (PPC, reklama v médiích apod.). Více o inbound marketingu se dozvíte v článku. -
Efektivní práce s Excelem (1. část)
Microsoft Excel je hojně využívaným nástrojem pro kalkulaci všemožných dat. Snad každý podnikatel nebo zaměstnanec již přišel do styku s tímto programem, avšak ne každý v něm umí efektivně pracovat. V tomto článku se proto zaměříme pouze na ty základní věci, které nám mohou zpříjemnit mnoho pracovních úkonů v tomto tabulkovém kalkulátoru.