Vítejte v naši speciální sekci zvanou startup akademie. Zde budou publikovány články čerpající informace o řízení podniku z renomovaných internetových portálů, webinářů, popř. i tištěných publikací. Tyto články nebudou psané Romanem samotným, tudíž v nich nenajdete žádné konkrétní věci ohledně SportCentralu nebo StartupHelpu. Přesto věříme, že obsah těchto článků bude pro vás zajímavý a dokážete si z nich odnést některé informace a praktiky, které vám pomohou ve vašem vlastním podnikání.
-
Tvorba webové stránky od A do Z – Webhosting
Webhosting je služba, která pronajímá místo na serveru, kam si můžete ukládat obsah svého webu. Jinak řečeno webhosting pronajímá prostor na internetu. Hosting velmi často zahrnuje mnoho dalších služeb včetně e-mailových schránek, antivirové a antispamové filtry, zálohování dat, provoz webu, registrace domény, statistické nástroje atd. V článku se dozvíte to nejdůležitější, co byste měli znát ještě před nákupem hostingu. -
Efektivní práce ve Wordu
Článek o Excelu se dočkal velmi pozitivní odezvy, proto jsem se rozhodl pro napsání podobného článku o Wordu. S Wordem jste se určitě už setkali a většinu funkcí už nejspíš znáte. I tak doufám, že si dokážete z tohoto článku něco odnést a zpříjemní vám to práci s tímto textovým programem. -
Tvorba webové stránky od A do Z – Doména
Pokud přemýšlíte nad vytvořením vlastních www stránek, pak první věc, která vás bude zajímat je doména. Internetová doména, správněji doménové jméno, je v podstatě adresa vašich webových stránek. -
Problematika distribuce aneb Jak dostat váš produkt k vašim ideálním zákazníkům
Definice ideálního zákazníka slouží k objasnění toho, pro koho vytváříme naše produkty. Díky tomu víme, jaké produkty máme vyrábět a jak je dostat k našim zákazníkům, abychom maximalizovali konverzi. -
Umění a věda tvorby marketingových person a jejich příběhů
Takzvané marketingové persony jsou fiktivní osoby, které reprezentují určitý typ lidí, kteří navštěvují stránku, kupují produkt, využívají služeb apod. Persony jsou úzce spojeny se segmentací trhu, kde jedna persona reprezentuje právě jeden segment zákazníků. Pro marketingové potřeby je důležitá nejen definice persony, ale také celý její příběh. -
Jak tvořit skvělé e-maily
V každém podnikání je zapotřebí emailová komunikace. Tvoření emailů není ale jen tak. Musíte nad ním přemýšlet, aby si váš email lidé vůbec otevřeli, přečetli a v nejlepším případě i provedli požadovanou akci. Více se dozvíte v článku... -
To nejdůležitější, co potřebujete vědět o SEO
V tomto článku si povíme o ověřených praktikách, které mají vliv na výsledky vyhledávání v internetových vyhledávačích. Dozvíte se, co dělat, ale také, co nedělat, abyste zlepšili pozici vašich webových stránek ve vyhledávačích. -
Efektivní práce s Excelem (2. část)
Dnes se vracíme k efektivní práci v programu Excel. Minule jsme řešili několik základních funkcionalit, v této části se zaměříme na ty nejužitečnější klávesové zkratky, které fungují nejen v Excelu, ale dost často i v celém Microsoft Windows systému. -
Zajistěte si růst podniku inbound marketingem
Inbound marketing spočívá v propagaci vašeho podniku skrze kvalitní obsah. Na rozdíl od outbound marketingu, které se zaměřuje na "tlačení" marketingové zprávy k cílovému publiku (PPC, reklama v médiích apod.). Více o inbound marketingu se dozvíte v článku. -
Efektivní práce s Excelem (1. část)
Microsoft Excel je hojně využívaným nástrojem pro kalkulaci všemožných dat. Snad každý podnikatel nebo zaměstnanec již přišel do styku s tímto programem, avšak ne každý v něm umí efektivně pracovat. V tomto článku se proto zaměříme pouze na ty základní věci, které nám mohou zpříjemnit mnoho pracovních úkonů v tomto tabulkovém kalkulátoru.
Add a comment