Rychlý obsah najdete na stránce se seznamem témat o startupu SportCentral.
Všechny články
-
Jak jsme uspořádali soutěž, získali zdarma ceny za 0,5 mil. Kč a přivedli 50.000 návštěvníků
Dnes řeknu otevřeně spoustu čísel a interních věcí - kolik jsme vynaložili na první soutěž na SportCentralu Sport roku 2012, jak jsme ji propagovali, co to přineslo. Po přečtení článku možná budete o něco moudřejší, pokud sami o nějaké soutěži uvažujete nebo jste jen přemýšleli, jak fungují. Čtěte dále, pokud se chcete dozvědět, jak udělat soutěž za několik desítek tisíc korun, získat do ní desítky partnerů, kteří vám dají výhry za statisíce a další marketingovou podporu a rozjet web, který právě vznikl a nikdo jej nezná. -
Co obnášelo spuštění SportCentralu, jak jsme to propagovali a čeho jsme dosáhli za 2 měsíce
V tomto příspěvku se dozvíš 3 věci - jak jsme spustili web, jak jsme jej propagovali po spuštění, jaké jsme měly výsledky během prvních 2 měsíců. A jak jsme se z toho poučili. K tomu bonusový dokument Plán propagace po spuštění. -
Jak jsme začali budovat SportCentral po získání první investice
Leden 2012, SportCentral získal svoji první investici. Co jsme dělali v prvních měsících, jak jsme nabrali programátory, jaké si dali cíle a co jsme si naplánovali. A jak to všechno dopadlo + 3 hlavní poučení při pohledu zpátky. Bonusový obsah ke stažení. -
Jak jsem získal investora na svůj startup a na čem jsme se domluvili [+SMLOUVA]
Startup: SportCentral Období: 1/2012 V předchozím příspěvku jsem zveřejnil video a prezentaci z první schůzky, kterou jsem měl s investorem, když jsem SportCentral začínal. Nyní bych rád nastínil, jak to celé dopadlo. Jak jsem dostal investici na startup Stačila na to jedna schůzka těsně před Vánoci 2011. Trvala kolem 2 hodin a... -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 14 – Tým, časový plán, závěr
Poslední díl diplomové práce o startupech a podnikatelském modelu SportCentral. Navazuje na finanční plán startupu a zabývá se dalšími kroky v realizaci, týmem a celkovým shrnutím práce. -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 13 – Finanční plán – spojení výnosů a nákladů
by Roman 2Investice a investoři, Diplomové práce, Speciály, Podnikatelský model, Zákazníci, Příjmy, Náklady, Finanční plán, SportCentral25.7.2013Článek shrnuje náklady a výnosy z předchozích kapitol, staví je vedle sebe v měsíční i kumulované formě a snaží se odpovědět na otázku, jak vysokou investici by se měl snažit startup SportCentral od investorů získat. -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 12 – Finanční plán – výnosy
by Roman 3Diplomové práce, Speciály, Podnikatelský model, Zákazníci, Příjmy, Prodej, Finanční plán, Analýza trhu, Placené produkty, SportCentral19.7.2013Kapitola o výnosech ve finančním plánu SportCentralu se zabývá tržbami od všech zákaznických segmentů. V článku najdete predikce návštěvnosti webu, platících zákazníků a jejich hodnoty, odhadem prodeje placených produktů a reklamy. Vše doprovází interní grafy a tabulky. -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 11 – Finanční a personální plán – náklady
Kapitola rozpracovává finanční náklady na provoz startupu SportCentral pro následujících 6 měsíců do získání investice s predikcí na dalších 18 měsíců. Vychází se z potřebného počtu zaměstnanců v různých oblastech firmy (vývoj, marketing, prodej, ...) obsažených v personálním plánu, z něhož se počítají mzdové náklady. V článku jsou k dispozici všechny interní tabulky a kalkulace. -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 10 – Marketingová strategie
by Roman 3Diplomové práce, Speciály, Podnikatelský model, Zákazníci, Příjmy, Marketing, Prodej, Gamifikace, SportCentral9.7.2013Marketingová strategie uvedená na tomto místě se týká všech cílových skupin SportCentralu, tedy týmů, sportovců i sportovních zařízení. Aktivity pro jednotlivé skupiny spolu jdou ruku v ruce a jedna podporuje druhou. Placené produkty SportCentralu se dělí do 3 kategorií a v těchto kategoriích budou sportovním zařízením nabízena... -
Speciál: Podnikatelský plán startupu 09 – Lean Canvas model uživatelů (sportovní týmy)
Týmy, pro které je SportCentral určený, jsou buď amatérské (nebo také pouze skupiny lidí, které se trochu organizují), nebo poloprofesionální. Poloprofesionální týmy hrají některou z oficiálních soutěží, kde platí účastnický poplatek, ale sami za sport žádnou mzdu nepobírají. Early adopters lze podobně jako u sportovců identifikovat ve skupině...